Αντώνης Σίμος για τη διαχείριση αποβλήτων
27 Φεβ, 2019 02:02
Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, συζητήθηκε το θέμα της μεταφοράς από ιδιωτικές εταιρείες των υπολειμμάτων των στερεών αποβλήτων, για υγειονομική ταφή εκτός της ν. Σάμου, χωρίς την παραμικρή οικονομική επιβάρυνση του Δήμου, και μάλιστα με τεράστια οφέλη για το νησί μας από απόψε...