Ο Δήμαρχος Σάμου για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
24 Ιαν, 2019 11:01
Για την ενίσχυση και συνταγματική αναβάθμιση της αρχής της Νησιωτικότητας μίλησε ο Δήμαρχος Σάμου Μιχάλης Αγγελόπουλος, ως Πρόεδρος της Επιτροπής Νησιωτικής Πολιτικής της ΚΕΔΕ, στο Ειδικό Θεματικό Συνέδριο με θέμα τη Συνταγματική Αναθεώρηση, που διοργανώνεται σήμερα στη Θεσσαλονίκη από την ΚΕΔΕ.