Εγκαινιάστηκε το κολυμβητήριο Καρλοβάσου μετά από 8 χρόνια
23 Οκτ, 2018 10:10
Στην διοικητική παραλαβή του κολυμβητηρίου Καρλοβάσου το οποίο ''λίμναζε'' για οκτώ (8) χρόνια μετά την ολοκλήρωση του το 2010, προχώρησε η Δημοτική αρχή. Σε μια όμορφη τελετή, με έντονο προεκλογικό ''άρωμα'', ο Δήμαρχος Σάμου κ. Μιχάλης Αγγελόπουλος πραγματοποίησε τα εγκαίνια του κολυμβητηρίου ...